Termeni și Condiții Generale de utilizare a site-ului www.bebashop.ro.
Acest website aparține firmei Beba Lavender, S.R.L.
Dispoziții de bază
Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile dintre părțile contractante ale contractului de vânzare – cumpărare, unde o parte este reprezentată de firma Beba Lavender S.r.l cu sediul social în localitatea Mărculeni, Nr. 146, Jud Mureș având C.U.I 43915546, în calitate de vânzător (denumită în continuare „Vânzător”) și cealaltă parte, reprezentată de cumpărător, care poate fi și consumator (denumit în continuare „Cumpărător”).
Cumpărătorul este conștient de faptul că, prin achiziția de produse, care se află în oferta comercială a Vânzătorului, el nu dobândește niciun drept de a utiliza mărcile înregistrate, denumirile comerciale, siglele companiei sau brevetele Vânzătorului sau ale altor companii, cu excepția cazului în care a fost convenit altfel într-un caz concret printr-un contract specific.
Contractul de vânzare – cumpărare
I. Încheierea contractului de vânzare – cumpărare
Dacă Cumpărătorul este o persoană fizică, propunerea de a încheia un contract de vânzare – cumpărare este reprezentată de plasarea produselor oferite de Vânzător pe site, iar contractul de vânzare – cumpărare se încheie ca urmare a trimiterii unei comenzi de către Cumpărătorul persoană fizică și acceptarea comenzii de către Vânzător. Vânzătorul confirmă această acceptare fără întârziere Cumpărătorului printr-un e-mail informativ pe adresa de e-mail introdusă, însă, această confirmare nu influențează încheierea contractului. Contractul rezultat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai prin acordul părților sau din motive legale. Pentru excepții de la această procedură, a se vedea punctul: Comanda.
Dacă Cumpărătorul este o persoană juridică, propunerea de a încheia un contract de vânzare – cumpărare este reprezentată de comanda de bunuri trimisă de Cumpărătorul persoană juridică, iar contractul de vânzare – cumpărare în sine se încheie la momentul trimiterii consimțământului obligatoriu al Vânzătorului către Cumpărătorul persoană juridică, referitor la această propunere. Vânzătorul nu răspunde pentru nicio eroare în transmiterea datelor. Contractul se încheie în limba română.
Contractul încheiat va fi arhivat de către Vânzător pentru o perioadă de cel puțin cinci ani de la încheierea acestuia, dar cel mult pentru perioada de timp prevăzută în legislația relevantă, în scopul îndeplinirii sale cu succes și nu este accesibil terțelor părți, care nu participă la acest contract. Informațiile privind etapele tehnice individuale, care duc la încheierea contractului sunt clare din acești Termeni și Condiții, unde acest proces este clar descris. Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și de a corecta comanda înainte de a o trimite. Acești Termeni și Condiții Generale sunt disponibili pe portalurile individuale ale Vânzătorului, și astfel este permisă arhivarea și reproducerea lor de către Cumpărător.
II. Livrarea bunului achiziționat
Prin contractul de vânzare – cumpărare, Vânzătorul se obligă să predea Cumpărătorului bunul, iar Cumpărătorul se obligă să preia bunul și să plătească Vânzătorului prețul de achiziție.
Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunului și, prin urmare, Cumpărătorul devine proprietarul numai după plata integrală a prețului de achiziție.
Vânzătorul va înmâna bunul Cumpărătorului, inclusiv documentele referitoare la acesta și va permite Cumpărătorului să dobândească dreptul de proprietate asupra bunului în conformitate cu contractul.
Vânzătorul îndeplinește obligația de a preda bunul Cumpărătorului, dacă îi permite să dispună de bunul respectiv, la locul executării și îl informează la timp.
În cazul în care Vânzătorul trebuie să trimită bunul, el îl va preda Cumpărătorului, prin intermediul primului transportator, pentru efectuarea transportului către Cumpărător și permite Cumpărătorului să beneficieze de drepturi, în baza contractului de transport față de transportator, Vânzătorul predă acest drept Cumpărătorului, numai după ce transportatorul îi livrează bunul.
Vânzătorul va preda Cumpărătorului obiectul achiziției în cantitatea, calitatea și designul convenit.
În cazul în care nu este convenit modul în care trebuie să fie ambalat bunul, Vânzătorul trebuie să împacheteze obiectul în mod obișnuit; dacă nu există un mod obișnuit, atunci în modul necesar pentru a păstra și proteja bunul.
III. Politică de confidențialitate – securitatea și protecția informațiilor
Vânzătorul prin prezenta informează Cumpărătorul că, în sensul prevederilor legii privind protecția datelor cu caracter personal va prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de vânzare – cumpărare fără consimțământul acestuia, în calitate de persoană vizată, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului va fi efectuată de către Vânzător în relații precontractuale cu acel Cumpărător, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului este necesară pentru îndeplinirea contractului de vânzare – cumpărare, în care Cumpărătorul acționează în calitate de parte contractantă.
Cumpărătorul poate oricând să verifice și să modifice informațiile personale furnizate, precum și să anuleze înregistrarea sa după conectarea pe site-ul magazinului online în secțiunea „Contul meu”.
Cumpărătorul poate, prin bifarea căsuței aferente, înainte de trimiterea comenzii, să își exprime consimțământul în sensul prevederilor legii privind protecția datelor cu caracter personal, ca Vânzătorul să prelucreze și stocheze datele sale cu caracter personal, în special cele menționate mai sus și/sau, care sunt necesare activității Vânzătorului pentru a trimite informații despre produse noi, reduceri și promoții pentru mărfurile oferite și să le prelucreze în toate sistemele sale informaționale, legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la mărfurile oferite.
Cumpărătorul acordă Vânzătorului acest consimțământ pentru o perioadă determinată, până la îndeplinirea scopului prelucrării datelor personale ale Cumpărătorului. Vânzătorul, după îndeplinirea scopului prelucrării, va asigura lichidarea imediată a datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului. Cumpărătorul poate retrage consimțământul său pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment în scris. Consimțământul expiră în termen de 1 lună de la livrarea retragerii consimțământului de către Cumpărător Vânzătorului.
Vânzătorul declară că toate datele personale sunt confidențiale și nu vor fi făcute publice, furnizate terților etc. cu excepția situației legate de distribuție sau de plată, referitoare la mărfurile comandate (notificarea numelui, numărului de cont și adresei de livrare). Vânzătorul va acționa astfel încât persoanei vizate să nu-i fie afectate drepturile, în special dreptul la păstrarea demnității umane și, de asemenea, să asigure protecția împotriva intervențiilor neautorizate în viața privată și personală a persoanei vizate. Datele cu caracter personal sunt colectate, prelucrate și stocate în conformitate cu legile aplicabile din România, în special cu legea privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările și completările ulterioare. Cumpărătorul are dreptul de a accesa și de a corecta datele sale personale (prin formularul de contact citat, inclusiv dreptul de a solicita explicații și eliminarea statutului neconform și a altor drepturi legale asupra acestor date).
Cumpărătorul, în baza unei cereri scrise gratuite are dreptul să se opună prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legii privind protecția datelor cu caracter personal, invocând motive legale sau prin depunerea dovezilor despre intervenția neautorizată în drepturile sale și interesele protejate, care sunt, sau pot fi afectate într-un caz concret de o astfel de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care există un motiv legal și se stabilește că obiecția Cumpărătorului este justificată, iar Vânzătorul este obligat să blocheze și să lichideze datele cu caracter personal, a căror prelucrare a fost obiectată de Cumpărător, fără întârzieri nejustificate, de îndată ce circumstanțele o permit.
În cadrul procedurii de reclamație, se solicită de la clienți următoarele informații: nume, prenume, adresă, număr de telefon, e-mail și semnătură sau semnătura digitală. Toate datele cu caracter personal obținute în acest mod sunt prelucrate exclusiv în scopul necesar soluționării reclamației și în conformitate cu legea privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările și completările ulterioare.
Cumpărătorul are dreptul de a accesa datele sale personale și dreptul de a le rectifica, inclusiv dreptul de a solicita clarificări și eliminarea statutului eronat și a altor drepturi legale referitoare la aceste date.
IV. Prețuri
Toate prețurile sunt contractuale. Pe platforma web a magazinului online prețurile sunt întotdeauna actuale și valabile. Prețurile sunt finale, și nu includ (în unele cazuri) taxele de transport.
Prețurile promoționale sunt valabile până la epuizarea stocurilor cu menționarea numărului de bucăți a mărfurilor la promoție sau pentru o perioadă determinată de timp.
V. Comanda
Cumpărătorul primește bunurile la prețul valabil în momentul comenzii. Cumpărătorul are posibilitatea de a cunoaște prețul total, și toate celelalte taxe (Taxă de livrare, etc.) înainte de efectuarea comenzii. Acest preț va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii. Cumpărătorul are posibilitatea să afle cât timp este valabilă oferta sau prețul, înainte de a efectua comanda.
Puteți comanda în următoarele moduri: online, accesând pagina web www.bebashop.ro
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că pot exista cazuri în care nu se încheie niciun contract între Vânzător și Cumpărător, mai ales dacă Cumpărătorul comandă bunuri pentru un preț publicat din greșeală, din cauza unei defecțiuni a sistemului informatic intern al Vânzătorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre acest fapt și va avea dreptul să se retragă din contract.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a declara invalid contractul de vânzare – cumpărare în cazul în care datele cu caracter personal au fost utilizate în mod abuziv, cardul a fost utilizat în mod abuziv etc., sau din cauza intervenției unei autorități administrative sau judiciare, Cumpărătorul va fi informat despre o astfel de procedură.
Cumpărătorul ia la cunoștință că, în cazurile de mai sus contractul de vânzare – cumpărare nu se poate încheia în mod valabil.
Comanda va fi onorată Cumpărătorului la prețul valabil în momentul comenzii.
VI. Condiții de plată
Vânzătorul acceptă următoarele condiții de plată:
- plata prin intermediul platformei bancare (online cu cardul);
- plata prin intermediul serviciului de plăți prin Revolut;
Bunurile rămân în proprietatea Vânzătorului până la plata integrală și preluare, iar riscul de deteriorare a bunurilor se transmite prin preluarea mărfurilor de către Cumpărător.
Informațiile de facturare ale Cumpărătorului nu pot fi modificate retroactiv după plasarea unei comenzi.
VII. Factura
Fiecare pachet conține, pe lângă bunul achiziționat și Factura respectivă.
VIII. Condiții de livrare
Preluare personală:
Bunurile pot fi preluate doar de Cumpărător. Această persoană trebuie să fie identificată corespunzător prin prezentarea cărții de identitate sau a pașaportului valabil.
Trimitere prin serviciul de curierat – România:
Bunurile pot fi trimise Cumpărătorului prin servicii de curierat. Modurile individuale de transport sunt oferite în funcție de disponibilitatea actuală a serviciilor individuale și luând în considerare capacitatea și aria de acoperire. În caz de forță majoră sau cădere a sistemului informațional Beba Lavender (bebashop.ro), nu răspunde pentru livrarea cu întârziere a mărfurilor. Prețul transportului se face pe baza listei de prețuri curente din ziua comenzii.
Cumpărătorul este obligat să verifice împreună cu transportatorul imediat starea expedierii (numărul de pachete, integritatea benzii cu sigla companiei, deteriorarea cutiei) conform notei de livrare anexate. Dacă se constată deteriorări ale expedierii, Cumpărătorul este obligat să întocmească o constatare împreună cu reprezentantul transportatorului. În baza acestei constatări, Cumpărătorul poate refuza ulterior să preia bunurile livrate, care nu sunt conforme cu contractul de vânzare – cumpărare, să refuze preluarea bunului cu defect sau să confirme livrarea bunului cu defecte și, ulterior, să depună o reclamație la Vânzător cu privire la defectele bunului . În cazul în care Cumpărătorul constată deteriorări sau alte nereguli după primirea expedierii, acesta este obligat să contacteze imediat Vânzătorul. În cazul în care nu face acest lucru, va avea dreptul la reclamarea defectului numai dacă poate dovedi că bunurile aveau deja defecte la momentul preluării lor.
O expediere incompletă sau deteriorată trebuie să fie semnalată imediat prin e-mail la hello@bebashop.ro, să întocmească raportul de daune cu transportatorul și să-l trimită fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau prin curier către Vânzător. Reclamațiile ulterioare pentru expediere incompletă sau de daune exterioare aduse expedierii nu îl privează pe Cumpărător de dreptul de a face reclamație, ci oferă Vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu este un litigiu referitor la contractul de vânzare – cumpărare.
IX. Condiții de garanție
Condițiile de garanție pentru bunuri sunt reglementate de legislația în vigoare. Documentul de achiziție servește ca și certificat de garanție. Termenul de garanție este de 2 ani.
X. Condiții pentru retur
XI. Dispoziții finale
Conform legii privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul să contacteze Vânzătorul cu o cerere de remediere dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul i-a soluționat reclamația sau dacă consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile.
Consumatorul are dreptul să înainteze o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiului unei entități de soluționare alternativă a litigiilor, dacă Vânzătorul a respins cererea sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii.
Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Tg. Mureș, județul Mureș.