Întrebări frecvente
1Cum pot efectua o comandă ?
Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comanda online, sau puteți plasa comanda prin e-mail trimis la adresa: hello@bebashop.ro
2Trebuie să am un cont atunci când vreau să plasez o comandă?
Nu, este suficient să completați formularul de comandă. Însă, este util să aveți un cont înregistrat, deoarece cu ajutorul contului de client, veți putea monitoriza statusul comenzii.
3Cât costă livrarea ?
Livrarea este gratuită pentru toate comenzile având valoarea peste 50 Ron. Pentru comenzile plasate cu o valoare mai mica de 50 Ron se va percepe un cost de transport de 18 Ron.
4Cum pot plăti ?
În acest moment vă oferim 3 metode de plata :
1) plată prin card bancar, sub sigla Visa și MasterCard, tranzacțiile fiind asigurate de procesatorul de plăți: Netopia Payments.
2) plată prin serviciul de plăți Revolut.
3) plată în numerar, numai pentru varianta: livrare cu predare personală.
5În cât timp se livrează produsele ?
După ce avem confirmarea comenzii dumneavoastră, livrarea durează aproximativ 24 -48 de ore pentru comenzile plasate în timpul săptămânii și 72 -96 de ore pentru comenzile plasate in week-end, prin serviciul de curierat rapid.
6Livrați comenzile și în weekend?
Din păcate, acest serviciu nu este disponibil
7În comanda mea este un produs deteriorat / lipsă sau pe care nu l-am comandat. Ce ar trebui să fac?
Dacă întâmpinați astfel de situații (produse deteriorate, lipsă sau nu corespund cu cele comandate), contactați serviciul de relații cu clienții cât mai repede. Trimiteți o solicitare la adresa hello@bebashop.ro împreună cu câteva fotografii, cu pachetul și conținutul acestuia. În timpul zilelor lucrătoare solicitarea dvs. va fi prelucrată în decurs de câteva ore.